Wat is de SV Com Westland

Onze schietsportvereniging is in 1978 opgericht door Oud Mariniers. De vereniging stelt zich tot doel om leden in staat te stellen op een gezellige en sportieve manier de schietsport te laten bedrijven, van beginnend sportschutter tot topschutter. Steeds meer burgers zijn lid van onze vereniging geworden.

We maken in Naaldwijk gebruik van de Schietaccommodatie van de SV. Naaldwijk.

Maandagavond: van 19.30 tot 23.00 uur

Faciliteiten

Op het complex zijn de volgende faciliteiten aanwezig:

12 meter banen voor zowel KK geweer als karabijn; 10 meter banen voor KK pistool en 10 meter banen voor GK pistool.

Tevens is er een gezellige sociëteit met bar waar men drankjes en hapjes kan verkrijgen.

Wat biedt het lidmaatschap?

De vereniging biedt een basistraining schietsport onder begeleiding van ervaren trainers. De training omvat klein kaliber geweer en pistool en twee workshops veiligheidsfunctionaris en wapenonderhoud. Gedurende de openingstijden kunnen leden die, na hun opleiding vaardig en veilig kunnen schieten, zelfstandig gebruik maken van verenigingswapens.

Afhankelijk van ambitie en ervaring biedt de vereniging ruimte aan schutters om zich te ontwikkelen van beginnend schutter tot ervaren schutter.

Wat vraagt het lidmaatschap?

Een Nederlandse nationaliteit alsmede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en een verklaring omtrent het gedrag (VOG) specifiek voor het lidmaatschap van een schietvereniging. We verwachten dat leden hun verplichtingen nakomen, gedisciplineerd zijn, zich houden aan afspraken, de veiligheidsregels naleven en bevorderen, prettig in de omgang zijn en hun vaardigheden en kennis op peil houden.

Wilt u meer weten over de SV. COM Westland, kijkt u dan verder op deze website, of neem contact op met onze secretaris: secretaris@svcomwestland.nl

HELP ONS TE GROEIEN, WORD SPONSOR